OFERTA EDUCATIVA

agrupacions estables

Les agrupacions, instrumentals o vocals, de l'Escola de Música del Palau complementen la formació musical i instrumental dels alumnes mitjançant una activitat lúdica que dona a conèixer aspectes musicals que a la classe individual (instrument o veu) no serien possibles de tractar, prenent consciència de les característiques tècniques i expressives de la diversitat d'instruments que formen cada un dels col.lectius instrumentals.

El repertori és de tots els estils i totes les agrupacions mostren el resultat del seu treball en els concerts de l'escola.

AGRUPACIONS INSTRUMENTALS

COMBO SÀPIENS

a partir de INTERMEDI

DESCORDA'T

conjunt de cordes

a partir de INTERMEDI

AGRUPACIONS VOCALS

EOS

CORAL D'ADULTS

No cal experiència prèvia.

Repertori variat que engloba música de diversos estils i idiomes (pop 70-80, musical, samba, gospel  etc).

VEUS PER ON

COR INFANTIL | a partir de 9 anys

Descobrim a través del joc tots els recursos musicals que ens ofereixen les cançons. Versionem el repertori cantant i acompanyant-nos amb instruments poc convencionals:

boom whackers, campanes, ukelele...

​CÒCTEL

COMBO VOCAL A CAPELLA

a partir de 15 anys

Nocions de llenguatge (llegir partitures) i de cant. Valorable coneixement o domini d'altres instruments.