publicacions

EL PATUFET

EL LLOP I LES SET CABRETES

En Patufet: cantata infantil per a cor, piano i narrador, amb cants a l´uníson excepte el número 10 que és a dues veus.

El llop i les set cabretes: cantata infantil per a cor a l'uníson, piano i narrador.

Inclou una proposta de posada en escena.

DINSIC publicacions musicals 1996

Arranjaments musicals

Marià Gràcia

Mariona Vila Blasco

Text

Carme Callol

EL GEGANT EGOÏSTA

ELS MÚSICS DE BREMEN

Dues cantates per a cor infantil amb acompanyament de piano i narrador, sobre un conte original dels germans Grimm la primera i sobre un conte original d´Oscar Wilde la segona, amb lletra i música composta pels alumnes de l'Escola de Música del Palau en el 25è aniversari de l'escola.

Adreçada especialment als cantaires més petits, de 4 a 8 anys, amb algunes breus indicacions per a l'escenificació.

DINSIC publicacions musicals 2001

Arranjaments musicals

Carme Lleixà

Mariona Vila Blasco

Les publicacions EN PATUFET / EL LLOP I LES SET CABRETES i ELS MÚSICS DE BREMEN / EL GEGANT EGOÏSTA són la lectura personal i musical que han fet d'aquests contes els nostres alumnes de 4 a 12 anys en els cursos 93-94, 94-95, 97-98 i 98-99, com a resultat d'un treball de creació col.lectiva que duem a terme cada curs durant el segon trimestre.

Cada una d'aquestes publicacions coincideix amb la celebració dels 20è i 25è aniversaris respectivament de la nostra escola i s'han portat a terme amb l'objectiu de retre homenatge als nostres alumnes mostrant un treball que realitzem quotidianament, alhora que dotar el mercat editorial d'un material senzill que pugui ser d'interès per a d'altres centres o cors infantils.

El vestit final de les Cantates publicades (arranjaments musicals, adaptació del conte, propostes escèniques...) ha estat elaborat per professors de l'escola o col.laboradors propers: Carme Callol, Marià Gràcia, Carme Lleixà i Mariona Vila.

Les publicacions de les cantates de l'Escola de Música de Palau estan incloses dins la col.lecció CANTATES INFANTILS (per als més petits) de l'editorial DINSIC